Not a Perfect Girl
Grab a Graphic from pYzam.com

Saturday, April 2, 2011

rEAliti bULan INI

alhamdulillah..skrip bangsawan sudah tersedia dan latihan sedang giat dijalankan, setelah sekian lama aku tersepi, dan bangkit untuk tenang. 29/4 bermula lah pementasan pendekar sukma. smga segala usaha d perjalanan akan tercapai d tiada halangan. Namun hati ini hati aku gundah kembali tanpa sedar masih ada sakit dalam jiwa aku y tersusuk. Aku ingin bertanya pada ayah sgt, ayah adakah ankmu ini kuat ayah..kuat harungi hidup yang terumbang ini, perasan, keluarga kita, inta yu yg yu simpan, fahaman org terhadap yu..sakit makin datang menyucuk dengan penyakit yg tidak pernah ku mahu datang. ya datang kembali, darah y lahir dr kepala aku menjadi bukti, seyumlah yu, semua mata akan kabur dengan hakikat, ya itu yg aku ingin pegang. Aku ingin bersama penyelamat kegembiraan aku, selagi aku wujud disini, d mengertilah hati aku sedang memberontak keseorangan, janganlah racuni aku lagi.

No comments:

Post a Comment